Kanske tillbaka......

Hejsan!
Sist jag skrev här var 15 mars 2011 men så gick jag in och kollade och bara satt och log ju mer jag läst vad och hur jag skrev och uttryckte mig förut..... AKWARD! Men men... då slog det mig att man kanske ska fortsätta blogga men jag kommer mest skriva om mina mål och min häst och inte så mycket om  precis just mig själv men lite kanske ;-) Jag ska fundera lite och se hur kul det egentligen är att skriva. :P
 
2 oktober 2012 idag alltså. Idag har jag en liten slö dag kan man säga, jag börjar jobba 13.00 idag och har ingen häst att rida just idag då Amanda är gullig och hjälper mig. Sedan slutar jag jobba vid 16.30 då ska jag hem och äta middag för att ladda inför ett cirkelfys pass på friskis 19.15. :-)
 
Vem är jag och vem är min fantastiska häst??
Jag är en tjej på 22år och rider för Tullnäs Ryttarsällskap i Norrtälje och bor även på Tullnäs Gård i ett gulligt litet hus vid vattnet. Min häst heter Solar T och har hunnit bli 14år gammal. Vi har tagit oss från 80cm CR till 120cm på 2,5år. I den här bloggen kan ni alltså följa mig från och med idag i min resa med Solar T.
 
Solar T och jag 120cm hos Rådmansö HSF
 
 
Trevlig läsning!
// Ljungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0