Rida, rida, rida...

Hej på er alla glada!

Lite om Silver:
Han är tyvärr inte igång så igår började med igångsättningen av krabaten. Skrittade ut på vägen en bit och sen vände då han var lite tittig och jag var ensam, sen red jag i ridhuset i kanske 20min och "provade" alla gångarter i båda varven. Super fin var han :) !



Idag har jag ridit dressyrlektion med Solar T (min egen) han var gana "ful" i början men i slutet, VILKEN HÄST! Han var sååååå fin och släppte riktigt. Vilken stjärna och han gjorde skänkelvikningar idag för första gången PERFEKT :) Han är så fin och härlig, han vill verkligen utvecklas med mig och det är en så härlig känsla.




Silver (den nya) fick vila idag då jag bara ska rida varannan dag i 2 veckor nu i början så han kommer igång i lugnt tempo men kommer inte börja rida ut fören till helgen så jag lär mig lite fler av hans knappar innan :)

//Ljungman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0