En till häst på g......

Ja ni nu var det ettag sedan jag skrev här igen, fy på mig men det verkar ändå inte som om någon läser :P Men iaf jag har varit jätte sjuk med hosta och feber hit och dit men nu är jag bättre :D

I söndags provred jag en kompis häst, ett fullblod för 1997 som heter Silverway. Nu är tanken att jag ska ha honom som min egen och träna och eventuellt tävla en period och sedan ska jag hjälpa henne att sälja hästen. Både :) och :(  Så alla hästintresserade som jag känner och inte känner, är ni ute efter en trevlig vän så hör av er. Han är fin!

Men glöm inte bort min egen stjärna SOLAR T han är kommer alltid förbli BÄST :) <3



// Ljungman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0