Helgen med Solar T

Ja så har det varit helg, då man tkr att jag ska hinna uppdatera men så var inte fallet denna helg. I fredags vaknade jag av ett sms där det stod att Jannike hade kört fast i typ 80cm snö och kom inte fram till skolan. Så efter 40min av väntan fick jag telefonsamtalet att skolan skulle vara stängd idag, det innebär LEDIG dag för mig och alla andra :)

Jaha, vad ska man göra nu då, ingen idé att åka till stallet för tidigt eftersom jag ska släppa in hästarna. Så vid kl 14.00 åkte jag till stallet och red med Hampus och eftersom det hade kommit så mkt snö provade vi att rida på ängen och styrketräna, vilket var super!

På lördagen träffade jag Hampus vid 12.00 och red ut en anna väg som också var helt underbar, en oplogad väg som vi bara pulsa fram på :)

På söndagen träffade jag Hampus vid 14.00 och red ut en låååååång runda som innefatta både oplogad, plogad och asfalts väg, underbart.

Det var guld att kunna rida ut 3 dagar i rad när man fått nöta i ridhuset endel då de varit så gräsligt underlag. Tur att man iaf har ridhus :)

Idag är det ju alla hjärtans dag så idag ska Solle få VILA så ska jag åka hem och äta en underbar middag med min älskade sambo Karl. :) Love you! <3



// Ljungman

Kommentarer
Postat av: julia

ha en bra alla hjärtans dag!=)



om du inte redan gjort det, kan inte du lägga en röst på min skrutta då!?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-02-14 @ 09:01:55
URL: http://juliaaker.blogg.se/
Postat av: Olivia

Glad alla hjärtans dag ^^

2011-02-14 @ 09:05:47
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0