Få se nu.....

Hej Alla Glada!

Nu ska jag försöka med en comeback som varar..... :)
Sist jag skulle göra min comeback med skrivandet om ridningen så hände det som inte fick hända.
Min systers häst Univers gick omkull i sommarhagen och bröt otroligt nog benet och var tvungen att avllivas på plats i hagen. Jag liksom alla andra i min familj och inte tala om min syster mådde skit. Jag gör det fortfarande till och från när man tänker på det som hände som nu, gråten är påväg. Man kan inte ändra på någonting av det som hänt men herregud varför just Uno?????????????

Sen tänker jag att allt är fel....... Jag står med en underbar häst som jag köpt för mina egna pengar medan min syster inte har någon, hur kan de bli så. Det har ju alltid varit hon som brunnit mest för hästar av oss två. Jag fattar inte. Visserligen jobbar hon med hästar varje dag och får gott om ridningen men det är långt ifrån att ha en egen häst, en egen individ att ta hand om som man vågar börja älska. Jag tkr inte det skulle hända någon men varför just Nicole och Uno om det var tvunget att hända. Vaför??????????????????????????

Frågetecken lever man med varje jävla dag, det är orättvist.



// Ljungman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0