Ridning

Jahapp igår blev det inge bloggande inte. Och inte dagen innan det heller, dumma mig. I lördags red jag ut med Lotta, vi red crossrundan som är en runda på ca. 40min med mycket trav ocg galopp. Jag hade snodden på nu och det funkade väl sådär, ite blir hon extrem motvillig och vill bara springa och ha kul. Ja du, igår fick lilla Bella vila då jag var alldeles för trött efter jobbet och hade en huvuvärk som inte var av denna värld. Jag sprang bara ut i stallet och mockade och fixa och sedan blev det soffan.

Idag ska jag rida ett pass på volten tänkte jag men vi får se jag har sådana kramper i magen men jag bloggar mer ikväll så får vi se hur det blev. Imorgon är det dags för Lisa träning :)

// Ljungis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0