PERFEKT

Jajamensan det är det enda jag kan säga om ridpasset igår :)
Jag red med Lotta och vi red först en sväng till ålnäset där vi träffade älgen, vilket ledde till att Bella fick ett fantastiskt steg haha. Nej men vi vände och red hem och red sista stunden på volten som planerat. Och satan Bella gick sitt bästa ridpass sedan jag kom hem från Egypten. UNDERBART! Jag hade idag gramanen som hjälp men red kanppt på den när vi kom till volten. Hihi

KRAMPER!

Ja sen igår natt har jag haft kramper i magen typ vid magmunnen. Hmmmm vad kan de vara. Ja jag var tvungen att gå hem från jobbet igår :( För det liksom drar ihop hela magen känns det som. Igår var det en gång i kvarten men nu är det en gång i halvtimmen hmmmm. Ska kolla det snart. Men som sagt var jag ute och red igår i alla fall och min mamma och pappa har alltid sagt inge skola/jobb heller inge skoj. Men jag har alltid motiveringen att en häst är ett LEVANDE djur som man inte bara kan strunta i. Visst att man är sjuk men det fattar ju inte hästen. Har man häst måste man också ta sitt ansvar. Men jag förstår också om man inte rider om man har 40 graders geberg och inte kan stå upp. Men jag hade ju inte de igår utan jag hade kramper och har. Men när jag red glömde jag liksom bort dom för en kort stund men dom kom ju tillbaka lika tätt ändå. Ska vila hemma från jobbet idag med men imorgon ska jag FAN jobba jag är ingen männsika som ligger hemma på soffan, nej nej nej det suger!

// Ljungis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0