NYTT ÅR

Ja jag hoppas alla får ett GOTT NYTT ÅR 2010 för det hoppas jag i alla fall att jag ska ha :)

Jag hade en mycket revlig kväll igår med god mat och trevligt sällskap vad mer kan man begära? Inte så mycket va? Aja nu har jag inte ridit Bella sedan i tisdags och ska inte rida idag heller men imorgon  blir det ett nytt hästinlägg här på bloggen eller jag vill inte riktigt kalla det för blogg utan mer som en dagbok eller tankebok. Jag skriver inte så roliga saker och har väl inga läsare med det spelar ingen roll för huvudsaken är att jag kan skriva av mig. :) skoj skoj skoj. Jaha vad händer idag då? hmmmm vi får se ska förbereda lite mer inför resan. För på TISDAG åker jag och min älskling till EGYPTEN :) aja inge mer skrivande idag eller i alla fall inte i denna stund.

Ta hand om er // Ljungis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0