Lisa träning

Jajamensan igår var jag iväg på Lisa träning. Oj så bra det gick bättre än sist :)



Det gick i alla fall jätte bra och Bella börjar hoppa riktigt fina språng nu och tar tag och vill. Det är jätte roligt. Jag och Bella har kommit så långt på ändå ganska kort tid, det känns jätte roligt. Man har lika kul varje gång :) Vissa hästar kan man ju bara spy på efter ettag men Bella är grym att rida. Hihi

Hon är stel i vänster munnen nu och har varit de de seanste två veckorna men vi ska kolla hennes tänder och så, så får vi se hur det blir. :) Hon är liksom helt oemottaglig ibland som att liksom försöka styra en vägg. hmmm Men det ska vi lösa. Lisa tyckte jag skulle prova hoppa på tredelat igen men jag är osäker hon är ju ibland för stark på pelham hmm några förslag på bett jag kan använda?

RESLUTAT AV TRÄNING: UNDERBAR!

// Ljungis


Kommentarer
Postat av: Lisa

du var riktigt duktig :D satt och hejjade på dig :D

2010-01-28 @ 21:19:03
Postat av: Emelie

haha jajamensan! :)

2010-01-29 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0