Hej Hej Hej

Jahapp igår kom Lisa till mig och ska vara här till på torsdag :) Min pojkvän jobbar i sthlm och jag vill inte vara ensam om nätterna hihi så är det att bo i ett gammalt hus som knakar :P haha. Jaja ska skriva om gårdagens ridpass eller nja rid och rid men jag tömlongerade i alla fall henne på volten hemma och det gick sådär. Hon har en grymt stark vilja och vill hon inte arbeta då gör hon iinte det heller, det spelar ingen roll vilka hjälpmedel du har. Men jag hade i alla fall inspänningar på henne och till slut så gav hon med sig en stund i både trav och galopp. BRA GJORT!

Det var lite kort om vad som har hänt, idag är det Lisa träning och det ska bli SÅÅÅÅÅ kul och sen vet ni, har jag en hemlighet som lurar på lördag hihi. Skoj skoj! Ni kanske får veta den någon gång i framtiden eller kanske inte hmm vem vet. :)

// Ljungis

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var riktigt kul att se dig träna :) Får kanske följa med någon mer gång, och då kanske vi inte glömmer kameran :D

2010-01-29 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0