Gårdagens ridpass

Ja du! Igår skulle jag rida ut med Martina i stallet men vi kom dock inte så långt. Hihi ja vi skulle rida vid 17.00 på e.m och kom bara till Sinvik där Bella blev rädd för en annan häst i en hage och stack i väg och precis när jag trodde att jag hade henne så stack hon igen och då flög jag ner i diket :) haha men men jag gjorde inte illa mig så det gick bra. Fångade Bella och satt upp igen så red vi till stallet och red på volten. Innan jag fick tag på Bella hann hon kliva på tygeln :( Men men jag får köpa en ny.

Ha de // Ljungis


Kommentarer
Postat av: Lisa

ojdå! Tur att du inte gjorde illa dig iaf! :)

2010-01-29 @ 20:47:24
Postat av: Anna

Ojoj :O Tur att de gick bra iaf! :)

2010-01-30 @ 11:54:35
URL: http://fjuwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0