TYSTNAD

Hej ni!

Jag har varit lite tyst nu sedan förra tisdagen och det beror på att det är mycket som händer i min hjärna för tillfället. Allt har gåt superbra med Bella och hon utvecklas mer och mer för varje dag och på träningen i tisdags hoppade vi en trippel ur en kombination på 1.10cm :) Fiiiin HÄST. Som ni vet så har jag en otrolig skräck för tripplar. hmmm jag tror den är borta :)

VAD HÄNDER?

Jo jag sitter idag och väntar på ett samtal om en speciel häst har gått igenom en besiktning och om den har det så kanske det händer att jag köper den. Vi får la se! Jag känner att det känns jobbigt att lämna Bella nu när vi kommit så långt i hoppningen och verkligen litar på varandra, samtidigt som det skulle kännas skönt att för en gångs skull ha sitt EGET och inte liksom rida på andras "vilkor". Jag har haft jätte bra kontakt med både min förra foderhäst Curres ägare och nu Bellas så inget emot det så. Men ni förstår säkert vad jag menar. I ala fall alla som redan har en egen häst. :) Vi får se vad som händer. Kommer med besked ikväll. Vi får se om han går igenom och om han gör det bestämmer jag mig idag men jag har inte bestämt mig ännu.

Nu vet ni lite om vad som hänt :)


Tysk val 12år gått 1.30 i tyskland. Vi får se. :)

// Ljungis

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är jätte fin :D Vad roligt för dig! Det kommer nog gå jätte bra! :D

2010-02-12 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0