IDAG :D

Japp idag vaknade jag 8.00 som vanligt vaknar jag vid den tiden dessa dagar. Japp så låg och drog mig med älsklingen en stund innan jag tog mig upp och ner för att städa lite och starta tvättmaskinen och sen var det dags för frukost. :) Ägg och ännu mera ägg :D Sen sms:a Lotta och det var dags för en uteritt i skogen i den fina solen som nu lös på himlen :D ÅÅÅÅÅ vad snäll han var :) Jag har också satt över honom på havre och det verkar gå huuuuur bra som helst :D Tredelat bett och havre - POWER för det! Sen efter stallet var klart gick jag in och fixade lite till hemma och käkade lite lunch sen bar det av till Nonne för städning :D Och bärning av ved. Sedan hem och laga hemmagjorda köttbullar :D MUMS så goda dom blev! Det du NICOLE! Jajamensan och apropå det gjorde jag hemmalagade hamburgare igår och älsklingen älskade dom :) MUMS! Jaja nog med matpratet. Imorgon blir det jobb som vanligt 7.30 - 16.00 och sedan stallet och sen tror jag att jag ska prova på min andra ensamma natt i huset :D

Puss // Ljungis


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju toppen bra ju :D

2010-02-21 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0