Comeback!

Hej på er!

Nu ska jag börja skriva i min blogg igen, på allvar! Jag kommer använda den till att skriva dagbok om min häst Solar T. Precis som jag gjorde med Bella innan som ni kan gå tillbaka och läsa om ni vill :)



Solar T

F. 1998

U. okänd   E. Okänd

Imp. Tyskland

Ägare: Emelie Ljungman

Solar T köpte jag den 12/2-2010 och jag ångrar mig inte en sekund. Han och jag har utvecklat så otroligt på bara dessa månader och vi kommer utvecklas mer, de är jag säker på. Jag har nu varit ute på tävlingar då resultaten blev följande.

Roslagens RKK - Klubbhoppning 70 och 80cm - Nollade båda :)
Färingsö Rididrott - 95cm - Nollade båda faserna och fick en 2:a placering :)
Mälarhöjdens RS - 95cm och 1m - Nollade båda klasserna i båda faserna men utanför placering.
Täby RS - 90cm Clear Round och 1m - Nollade CR men fick en rivning i 1m.
Avesta Ridklubbs Sommarmeeting 2010 - 1m, placering 5 med dubbel nolla :) Debut 1.05cm med två pet, debut 1.10cm med två pet :)UNDEBART!


Säsongen har börjat bra och nu vänta KM på onsdag och Rimbo 1m den 21/8 och Norrtälje 1m den 29/8 sedan ska vi vara med i Div III Hoppning Häst är planen :)

Tränare: Marcus Westergren och Lisa Liljeberg.

Lite info var de till en början :)
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0