Sammanfattning om mitt liv.......

Ja ni jag har hunnit med mycket. Kommer inte skriva allt men endel. hmmmm.

JAG
Jag är samma gamla Emelie som bor sambo på en hästgård tillsammans med Karl Hendel. Ingen av oss har fyllt år eller inte så mycket annats heller.

STALLET
Oj oj oj.... Här har det hänt grejer. 13 februari åkte jag och Lotta ner/upp whatever till Värmland/Sunne och hämtade min nyinköpta stjärna. SOLAR T. Han är undebar och gör aldrig något dumt. Ja som ni vet hade jag Bella ju.. hmm men henne lämnade jag tillbaka till en glad ägare. Så kom det ju nya männsikor till stallet också. Linda och Martina med sin Hexxan. Så otroligt härliga människor som är i stallet typ 5gånger om dagen. :) Sen en stund efter dom kom Linda :) med en glad c-ponny och ja lika härlig individ som de innan :) Och sedan kom det en till Johanna :) med sin Totte. Nu har de tyvärr gått snett med Totte så det är jätte jätte tråkigt. Får se vad som händer. Johanna hang in there. Men sedan hände en jätte mega tråkig sak. LOTTA flyttade till BROTTBY :( aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa NEJ! 


MIN STJÄRNA!

Jo då nu i efterhand fungerar det bra och Lotta måt bra och har River på samma gård hon bor :) Nice!

Jaha lite långdraget men om ni orkade läsa hit så TACK!

/ Ljungis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0