tbax!

Jaha då va vi där igen, jag hade verkligen tänkt börja skriva men så hamnade jag i någon slags vinter deppression. Trött och slö varje dag hmmm men nu jävlar gör jag ett sista försök och funkar inte detta då ger jag upp. OKEJ? Idag har jag inte gjort speciellt mycket jag har jobbar i 5 timmar, lagat massa mat, tränat och ätit middag sen har jag kollat på den braiga filmen Coyote Ugly som gick på 5:an kl. 21 den är ju såå bra. Jag minns när jag var mindre och kollade på den 3 gånger samma kväll :D knäppt va? haha.... Ja snart närmar det sig julafton och resan till EGYPTEN. Jag längtar lika mycket efter båda två :) Julen kommer firas hemma hos pappsen min med alla goa glada männsikor och juldagen hemma hos mig och Kalle med mammsen och flera goa och glada prickar :) Nice... Hoppas man får något roligt :) hihi aja ska inte skriva mer idag jag börjar blir så trött. Men imorgon ska jag berätta och vad som kommer bo hemma hos mig på gården f.o.m den 16/1 - 2010 :D hihi skoj skoj



// Ljungis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0