Jezebel flyttar hem till mig den 16/1

Jaaaaaaaa Bella bus kommer flytta hem till mig den 16/1 - 2010 och det ska bli så kul. Anna kommer fortfarande att rida men jag kommer rida mest det blir som lite ombytta roller :) Kommer bli jätte bra och jätte roligt. Jag kommer ihåg första gången jag hopptränade henne hahah ja ni de skulle ni sett men nu hoppar vi 1.05 banor på tränigarna utan problem, det enda är att hon blir lite stark men de ska vi jobba ännu mera på :) Det här kommer bli toppen :) Längtar redan till meeting i Avesta i Juli 2010 de kommer bli TOPPEN det med :) nice nice!
Aja nu ska jag snar kolla på Saw 6 uuuuu läskigt men nice. Imorgon blir det jobb 8-16 och sedan iväg på hoppträning med hästen KUL. Mitt liv är bara KUL nu för tiden nice :) hahahah


Ta hand om er / Ljungis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0