Hon är underbar!

Jaha då va jag och Bellabus iväg på träning igår. Jag tränar för Lisa Liljeberg på Denan och trivs super med det. Igår var ett bra slut på detta år :) Vi hadde inte så mycket hinder, en tre studs ett räcke och en oxer men jävlar vilken bana det blev av det sen :) Bella hon blir bara bättre och bättre jag blir nästan stum ibland när hon tar tag och hoppar av som hon aldrig har gjort något annat i hela sitt liv. Hon är grym! Avslutningsvis igår hoppade vi en bana på 1m t 1.10 och det gick sååååååå bra, jag är inte ens rädd för höjderna på denna häst, hon bara klipper till så är man över, helt galet roligt. Jag trodde aldrig jag skulle få en sådan här chans med en så bra häst. UNDERBART! Tack Anna!

Lite fakta om Bella

Namn: Jezebel
Född: 1994
e. Rastell u. Juztine eu. Robin Z
Gjort: Hon har startat upptill 1.20 med vinster och placeringar. Men inte varit hoppad under ca. 2år i alla fall inte på dessa nivåer. Men gud vad man känner att hästen har det, det sitter i ryggmärgen och hon är grym.




Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, vad härligt att träningen gick bra :D Både mamma och moster har sagt att de ska följa med och titta på någon träning nån gång :) Såå härligt att allt funkar bra! :D

2009-12-30 @ 09:51:28
URL: http://fjuwn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Anna! Ja de tycker jag dom ska göra :) Kram på dig! Jag lånade din bild också den är sååå fin.

2009-12-30 @ 13:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0