Hann med mycket..

Ja igår hann jag med mycket efter att jag skrivet inlägget här på bloggen. Jag stor städade hela huset och sedan åkte jag in till norrtälje där jag träffade Rebecka :) Det blev en riktigt mysig dag med snack om allt tillsammans med henne. Vi började med att fika på Pelican mmmm så gott och sedan gick vi runt lite och jag köpte ett par nya ridskor med foder så jag håller mig varm nu under vintern. :) Jag reklamerade också mina treadstone ridstövlar från hästshopen men det skulle fixa det så jag kommer få ett par som förhoppningsvis inte pajjar efter 5 gånger.

Ni sitter jag och kollar på E! Posch and Becks. Rätt spännande, iblnad kan jag tycka det är roligt med lite kändiskvaller. Jag har varit diktig idag och började med att släppa ut hästarna halv 8 och göra klart allting i stallet så kan jag bara sticka iväg på träningen ikväll. Aja ska skriva ett inlägg till ikväll eftersom jag ska på hoppträning med Bellabus. :) Så första hästinlägget då alltså.

// Ljungis


Jag och Courrage KM 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0