Egypten resan betald och två nya bikinisar beställda

Så igår morse bokade jag och betalade min och Kalles semester till Egypten. Vi åker den 5/1 2010 och det ska bli så mysigt. Jag har aldrig varit utomlands utan mamma eller pappa men det ska bli riktigt mysigt att uppleva det med den man älskar :). Vi ska åka till Hurghada och bo på Sofitel som är ett hotell precis på stranden. Så gissa vart jag kommer bo? hmmm STRANDEN. Idag så kollade jag lite i byrån efter mina bikinisar och insåg att nej dom här tre duger inte jag måste ha 2 nya. Så jag beställde två från bubbleroom.com tycker dom är riktigt härliga båda två. Det bästa var att det var REA :) Min undebara rosa bikini jag köpte i sommras var vit med rosa prickar på men den är helt missfärgad och grå :( ledsen för det men slänger den då, då. Men sen har jag mina andra två hel svarta som funkar dom också. Men eftersom det var REA kunde jag inte hålla mig.

Bilder kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0