EFTER ALLT JULSTÖK

Jaha  nu har det blivit dåligt uppdaterat på sista tiden. Hmmm jag har i alla fall haft en undebar lång julhelg med nära och kära och massa paket :) Undebart! Vet ni vad jag fick??? En phoyosmart sladdlös skrivare till datorn :) Den ska anvädas idag :) nice! Utöer allt julstök flyttade Bella hem hit igår men jag kommer inte ta över henne för den 16:e som det är sagt men de behövde flytta henne lite tidigare men helt OK för mig. Vilket fönster jag än tittar ut i så ser jag henne gå där i hagen, HUR UNDEBART ÄR INTE DET? Jo UNDEBART.

Angående Bella kommer jag f.o.m imorgon börja föra en dagbok för varje dag som jag rider henne och skriva exakt vad vi jobbar med och hur det har gått. Så nu fram till den 16:e blir det inte så mycket Bella men efter den 16:e kommer jag skriva om Bella varje dag. Som en liten dagbok för henne och mig. Det ska bli super kul. Egentligen hade det varit kul att föra en sådan dagbok från början med det orkade jag inte påbörja då, trött och seg som jag var.

Och juste min ERIKA har flytt byn och stuckit till SKÅNELAND. Kommer sakna er men tor inte att jag inte kommer på besök :) Hoppas allt kommer gå toppen nu. PUSS PÅ RE´

Jag/Curre ---- Erika/Ready

Aja nu ska jag försöka rassla mig från soffan och storstäda huset och sedan sticka in till Norrtälje en sväng. Toppen!


Kommentarer
Postat av: lilla emelie!:)

jag blev riktigt rörd och fällde tårar nu när jag såg bilden och det du skrev:) tack:) självklart MÅSTE du komma och hälsa på!:) pusspusss ta hand om dig!

2009-12-29 @ 10:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0