Dagen före nyår.....

Ja just nu sitter jag i bilen, det är dagen före nyår :) Hihi nästa år kommer bli toppen. Jag har levt det här året bra men det har varit ett tungt slut att mista Curre var för mig jävligt jobbigt. Jag tror ingen människa som känner mig förstår hur mycket jag tänker på honom och hur mycket jag saknar den individen i mitt liv. Curre var och kommer alltid att förbli min bästa kompis. Ingen som i alla fall inte håller på med hästar kan förstå hur han påverkade mitt liv. Min ridningen, mitt mod till hoppningen. Ingen. Jag saknar honom mer och mer för varje dag som går. Ibland känns det som han står där i hagen och kollar på mig och undrar varför jag inte kommer ut någon gång och nu när jag dessutom hämtar en annan häst där och inte honom. Men vi förstår varandra och han är glad att jag fått en så fin häst som Bella i mitt liv också.

Jag var tveksam i början när jag betsämde mig helt för att ta hem Bella. Jag vill bara inte att det ska sluta som det sluade med Curre. Men de FÅR och SKA det inte göra. Jag, Bella och Anna ska ha ett framgångsrikt 2010 tillsammans inom hästsporten på våran nivå :)

Så nu har jag skrivit av mig lite känslor såhär innan nyår.



Ta hand om er och ha en undebar nyår!

// Ljungis

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ord :) Och 2010 kommer bli toppen! :D

2009-12-30 @ 13:46:34
URL: http://fjuwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0